Nieuwsberichten

Bericht van een tevreden patient

Gisteren telefonisch contact opgenomen met jullie praktijk ivm pijn in de kaak.  Ik vertelde de telefoniste over mijn klacht. Ik kon meteen komen ondanks de drukte in de praktijk.

Er werd direct een foto van mijn kaak gemaakt. Door de tandarts werd daar niets bijzonders op gezien. Bij doorvragen stelde de tandarts vast dat, gezien mijn klachten, het misschien mogelijk zou kunnen zijn dat een hartinfarct zich aankondigde. Dat was schrikken! Maar omdat ik de laatste tijd veel stress heb gehad zou dat inderdaad zomaar kunnen.  En andere oorzaak zou het kaakgewricht zelf kunnen zijn, ik zou dan worden doorverwezen naar de kaakfysiotherapeut.

Omdat ik 22km verderop woon wilde de tandarts mij niet zomaar laten vertrekken. Er werd contact opgenomen met het medisch centrum in Montfoort en voordat ik het wist werd ik onder begeleiding van een zeer vriendelijke medewerkster van de tandarts naar het medisch centrum gebracht.  Ik werd onderzocht en gelukkig bleek er niets met het hart aan de hand te zijn.

Bij deze wil ik mijn dankbaarheid getuigen voor het professionele optreden van de tandarts en zijn medewerkers. Gelukkig viel het allemaal mee. Maar het feit dat er met zoveel aandacht en zorg met mijn klacht  is omgegaan getuigt van vakmanschap en gevoel voor de medemens.  Voor jullie misschien dagelijks werk, maar ik heb hier grote waardering voor.  Nogmaals hartelijk dank!

newspaper templates - theme rewards